سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

50٪ از كاربران Google در عرض 9 ثانيه از جستجو كليك مي كنند

۳۰ بازديد

هنوز از ارزش سئو براي ناشران اخبار محلي اطمينان نداريد؟ يك مطالعه جديد درباره رفتار كاربر Google ، برخي از بينش هاي جستجوگر را كشف كرده است.

با تجزيه و تحليل بيش از 1800 جلسه رفتار كاربر گوگل ، تيم داده در Backlinko دريافت كه فقط 9٪ از جستجوگران گوگل به پايين صفحه اول نتايج جستجو راه مي يابند. ناشران خبري كه در بالاي آن صفحه اول نشان داده نشده اند ، به كلي حذف مي شوند. Backlinko همچنين دريافت كه 50٪ از كاربران Google در عرض 9 ثانيه از جستجو بر روي نتيجه كليك مي كنند و ميانگين زماني كه كاربر براي كليك كردن روي چيزي نياز دارد 14.6 ثانيه است.

اين تنها بينش جستجوي شگفت آور كشف شده در اين مطالعه جديد رفتار كاربر نبود.

وقتي تيم Backlinko بررسي كرد كه چند نفر روي تبليغات در مقابل نتايج ارگانيك كليك مي كنند و درصد كليك هايي كه به محلي مي رود ، متوجه شدند كه اكثر كاربران Google در طول جلسه جستجو از يك صفحه بازديد مي كنند. فقط 6٪ براي دريافت پاسخ به پرسش خود نياز به بازديد از چهار صفحه يا بيشتر دارند.

اين براي ناشران خبري ديجيتال به چه معناست؟

براي مبتديان ، اين نشان مي دهد كه ناشران بايد بيشتر كار كنند تا مردم را در وب سايت هاي خود بيشتر نگه دارند. ناشران نمي خواهند منابع خود را در يك استراتژي SEO سرمايه گذاري كنند كه فقط منجر به گردش مالي بالا و نرخ پرش مي شود. و با اين حال ، داده ها نشان مي دهند دقيقاً همان چيزي است كه در بسياري از موارد اتفاق مي افتد. ناشراني كه استراتژي هاي SEO را بدون تمركز همزمان روي روش هاي تعامل اجرا مي كنند ، در مي يابند بازديدكنندگاني كه از طريق جستجوي Google به وب سايت خود مي رسند ، پس از خواندن فقط يك صفحه ، گزاف گويي مي كنند. اين نوع ترافيك حداقل مفيد است ، زيرا بازديدكنندگاني كه وارد مي شوند و پس از خواندن فقط يك صفحه از بين مي روند ، بعيد هستند مشتركين پرداختي شوند.

ناشران براي حفظ بازديدكنندگان براي مدت طولاني تر بايد چه كار كنند؟

اين ليست گسترده است ، اما چند استراتژي شامل افزودن ليست “مقاله مرتبط” در پايين همه صفحات مقاله و استفاده از پنجره هاي بازشو يا پوشه براي جمع آوري آدرس هاي ايميل بازديد كنندگان براي اقدامات بازاريابي مجدد در آينده است.

ناشران همچنين بايد تمام تلاش خود را انجام دهند تا اطمينان حاصل كنند كه محتواي صفحات وب آنها با كلمات كليدي مرتبط است كه بازديد كنندگان از آنها براي يافتن وب سايت هاي خود استفاده مي كنند. پر كردن كلمات كليدي ، spamdexing و ساير تكنيك هاي SEO كلاه سياه ممكن است به طور موقت باعث بهبود رتبه بندي يك نشريه در صفحات نتايج موتور جستجو شود ، اما ارزش مادام العمر ضعيف است و خطر قرار گرفتن در ليست سياه از نتايج جستجوي Google بسيار واقعي است.

افرادي كه به يك وب سايت مي رسند و اطلاعات مورد نياز خود را پيدا نمي كنند ، تقريباً بلافاصله باز مي گردند. اين كمك مي كند يكي ديگر از بينش هاي شگفت آور جستجوي مطالعه Backlinko را توضيح دهيد ، اين بود كه ميانگين جلسه جستجو 76 ثانيه طول مي كشد. نيمي از جلسات جستجو در عرض 53 ثانيه به پايان مي رسد.

زمان مهم است. جستجوي آنلاين هرگز عجله بيشتري نداشته اند. ناشران بايد اطلاعاتي را كه بازديد كنندگان به دنبال آنها هستند قرار دهند تا بلافاصله مشاهده شود ، و آنها بايد آنها را با تكنيك هاي تعامل مانند فرم هاي جمع آوري نامه هاي الكترونيكي و ليست “مقالات مرتبط” پيگيري كنند.

جستجوي Google براي ناشران – 5 عكس آماده

اگر وقت نداريد مطالعه كامل رفتار كاربر Backlinko را مطالعه كنيد ، ما شما را تحت پوشش قرار مي دهيم. در اينجا كليدهاي اصلي و اطلاعات جستجوگر شگفت آور است كه مي خواهيد در ذهن داشته باشيد.

افرادي كه جستجوي محلي را انجام مي دهند معمولاً بيشتر از كساني كه به دنبال سوالات تجاري هستند ، روي يك پيشنهاد تكميل خودكار كليك مي كنند.

  • 50٪ از كاربران Google در عرض 9 ثانيه از جستجو روي نتيجه خود كليك مي كنند.
  • 17٪ از كاربران پس از كليك بر روي نتيجه ، به نتايج جستجو باز مي گردند.
  • 59٪ از كاربران Google در طول جلسه جستجوي خود از يك صفحه بازديد مي كنند.
  • فقط .44٪ جستجوگران به صفحه دوم نتايج جستجو مي روند.

طراحي سايت املاك

۳۴ بازديد

طراحي سايت املاك در حال حاضر مي توان راه خوبي در دنياي حال امروز براي بازديد از املاك به صورت آنلاين باشد چون بيشتر مردم شاغل هستند به همين سبب فرصت بازديد حضوري را به شكل متوالي ندارند و براي بررسي مشخصات ملك از نظر ظاهر ، قيمت ، متراژ و . . . در اينترنت جستوجو مي كنند تا اگر موردي را پسنديدن با فروشنده تماس حاصل فرمايند. اين كار فرصت خوبي را براي امور فروش ، رهن و اجاره به وجود مي آورد تا با طراحي سايت املاك فرصت خوبي براي بازديد بيشتر ملك خود به وجود آورند.

با اين حال بنگاه هاي املاك و افرادي كه در رشته خريد و فروش، اجاره و مواردي از اين دست كار مي كنند قادر هستند تا به دليل جذب بالاي مشتريان و افزايش درآمد بيشتر، شروع به طراحي سايت املاك مي كنند. با استفاده از طراحي سايت املاك شما عزيزان قادر هستيد تا به خريداران پاسخ گو باشيد و كار خود را سريع تر پيش ببريد.

تيم تارينوتك با عرضه خدماتي مانند طراحي سايت املاك،  فرصت خوبي را براي خدمات ملكي فراهم خواهد كرد تا شما عزيزان بتوانيد در اين زمينه در فضاي آنلاين و دنياي اينترنت به پيشرفت و موفقيت دست پيدا كنيد.

 

طراحي سايت املاك و رسيدن به صفحه اول گوگل

حال براي بهره برداري از طراحي سايت املاك بايد سعي كنيم با استفاده از دانش سئو در نتايج برتر گوگل نمايش دهيم.

براي اينكه از طريق طراحي سايت املاك خود مشتري جذب كنيد ، لازم است وب سايت شما ديده شود و نكته مهمتر ديده شدن توسط بازار هدفتان است.

بهترين راه براي ديده شدن توسط مخاطبانتان ، رسيدن به صفحه اول گوگل در كلمات كليدي مرتبط با كسب و كارتان است كه بيشتر كاربران براي پيدا كردن كار مورد نظر خود ، در گوگل جستجو خواهند كرد تا قادر به مشاهده و مقايسه گزينه هاي مختلف بهترين انتخاب را داشته باشند. و اگر شما در نتايج برتر گوگل حضور پيدا كنيد به راحتي و بدون ايجاد هيچ مشكلي مي توانيد مخاطبان مورد نظر خود را جذب نماييد و تعداد مشتريان خود را به مرور زمان زياد كنيد.

در مجموعه تارينوتك با توجه به كسب و كاري كه شما عرضه مي كنيد مي توانيم بهترين كلمات كليدي را انتخاب كنيم تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانيد بيشترين بازدهي را  از وب سايت خود داشته باشيد تا بهتر ديده شويد.

بعد از بررسي دقيق و انتخاب كلمات كليدي هزينه ها و زمان لازم را براي شما مشخص مي كنيم و سه بسته پيشنهادي سئو به شما ارائه ميدهيم تا با در نظر گرفتن بودجه تان و بدون دغدغه انتخاب كنيد و در راه موفقيت گام برداريد و هر چه زود تر به اهداف خود برسيد.

در آخر هر ماه نيز گزارشي از فعاليت هايي كه براي شما انجام شده و همچنين پيشرفت هايي كه صورت گرفته است براي شما عزيزان ارسال خواهد شد تا شما خيالتان از بابت سئو براي طريق طراحي سايت املاك و رسيدن به صفحه اول گوگل آسوده گردد.

براي شروع كار و رسيدن به موفقيت و افزايش درآمد به صورت تضميني كافي است تا همين حالا تلفن خود را برداريد و با ما تماس بگيريد. مشاورين ما در تارينوتك هم اكنون منتظر تماس و شنيدن صداي شما عزيزان مي باشند تا راهنمايي هاي لازم را به شما عزيزان كنند.

طراحي سايت املاك و نكات مهم

همان طور كه گفته شد طراحي سايت املاك مي تواند به عنوان يكي از راه هاي سريع براي دسترسي بهتر  به فروش املاك ، خريد ، رهن ، اجاره و جستجو در طراحي سايت املاك مي باشد. به همين دليل مشاورين املاك ما براي معرفي و عرضه املاك خود به كاربران نيازمند به طراحي سايت املاك هستند تا مشتريان به آساني و بدون مراجعه حضوري بتوانند مورد مورد نظر خود را انتخاب كنند.

طراحي سايت املاك نيز مانند ساير وبسايت هاي ديگر شامل يكسري امكانات مي باشند كه در زير به آن مي پردازيم:

اين مورد شامل مواردي همچون گزارش كامل از ملك هاي ثبت شده ، ثبت نقشه روي گوگل و محل ملك،جستجوي حرفه اي بر روي فايل ها ،ثبت آگهي در سايت، نمايش املاك خاص، اخبار املاك ، تعريف مناطق مختلف شهري ، امكان تعريف انواع معاملات املاك ،تعريف بخش هاي اصلي  مانند(زمين ، كلنگي ، مغازه ، تجاري ، اداري ، آپارتمان و ساير مواردي كه نياز داريد.